2013. március 21., csütörtök

Szerencse lánya #2



No, hát igazán szeretném, ha ez a bejegyzés, az előzővel egyetemben rovattá nőné ki magát. Bár ez a része nem rajtam múlik, az tény, hogy nincs okom panaszra.

Az történt, hogy a Bestseller, ahova lassacskán már négy éve járok vásárolni, special fannak választott. Ennek keretében megajándékoztak egy könyvvel. Persze szokás szerint fogalmam sem volt semmiről, de mivel amúgy is mentem volna az új Agatha Raisin könyvemért, gondoltam, majd felkapom.

Aztán eltelt két nap, és kaptam egy e-mailt, ami hirtelen több információt is tartalmazott. Először is, hogy feljegyezték a még elő sem rendelhető könyvről szóló előrendelésemet(hi-hi), aztán megérkezett a rendelt könyvem, majd egy link, ami azokat a könyveket tartalmazta, amiből válogathatok, és végezetül valami kis szösszenet, ami izgatottá tett a nap hátralevő részére. Nevezetesen, lesz még plusz valami, de ezt csak a boltban tudhatom meg. Klasszikus reea kínzás!

Természetesen még délután felkerestem a boltot, ahol elém raktak egy hatalmas könyvtornyot. Válasszak! Tudtam, hogy sokáig fog tartani, ezért azt javasoltam, kifizetem előbb a rendelésem. Nem, nem, érkezett a válasz. Csak nyugodtan ismerkedjek a halommal. Hát öööö... A tartalom alapján leszűkítettem kb. hetes listára, de nem tudtam választani, így egy hirtelen ötlettől vezérelve kirántottam egyet, történetesen a Brain of Fire-t, és így a döntés felelősségétől megszabadulva rendkívüli módon örültem magamnak.

Nos ekkor jött a plusz valami. Kaptam egy borítékot, amit kis értetlenséggel fogadtam. Mentségemre legyen mondva, egyszerre voltam fáradt, nyúzott, valamint túlvezérelt állapotban. Kicsit remegve nyitottam ki a borítékkor. Egy 3,000 forintos kupont tartalmazott. Nos akadt némi problémám az értelmezéssel. Még vissza is kérdeztem valami olyan dőreséget:" Hogy most tényleg?"  Esetleg: "Ez most komoly?" Már nem emlékszem pontosan, de tuti, hogy ennyire elmés voltam.

Igen, becserélhetem könyvre, akár arra is, amiért mentem, vehetek másikat vagy eltehetem későbbre. Viszont most életemben először nem könyvre vágytam. Egy Virginia Woolf bögre volt minden álmom, amit kissé pironkodva be is vallottam. Így hát bögre lett. A maradék beleolvadt Agathába és a tetejében még egy szép kis Penguin-es vászontáskával is megtoldották az egészet. Amiről tudni kell, hogy két oldala van.

Olyan volt mint a karácsony. Nem tudom, hogy mennyire látszott kívülről, de annyira fel voltam pörögve, hogy még vagy húszperci locsogtam mindenféle baromságot. Mivel azonban tényleg odajárok pár éve, ez utóbbit legalább megszokták.

Ahogyan azt is pontosan tudják, milyen könyveket szeretek angolul olvasni, és nem egy sikeres ajánlás következtében tértem haza több könyvvel, mint eredetileg terveztem. Igen, a Bestsellers háza táján értékelik a hűséget, és ez nagyon fontos, de ami sokkal fontosabb, hogy én viszont a kedvességüket, a türelmüket, a figyelmüket és a a hangulatot értékelem mindennél többre. Mert nem csupán a cuki tatyiknak van két oldaluk. Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...