2015. július 25., szombat

Pittacus Lore: Hetedik bosszúja - Lorieni Krónikák #5

Az előző részben úgy érzetem, ezt a szériát képtelenség lesz befejezni a hatodik kötettel, és felkészültem rá, hogy gazdasági okokból majd rádobnak egy-két újabb részt, mégis nagyon vártam már a következő könyvet. Van bárki, aki ezen csodálkozik? Rajongó lennék, vagy mi a szösz!

Úgy döntöttem, most nem írok összefoglalást sem, mert háromszor fogtam neki, és egyik spoileresebb lett, mint a másik. Egyszerűen olyan stádiumban jár a történet, hogy egyedül talán a névelőkkel nem esnék a fordulat és poén lelövés bűnébe. Épp ezért csak egy nyúlfarknyi poszt érkezik arról, miért is imádtam annyira. Mert nagyon-nagyon, sőt borzasztóan szerettem.

Először is, mert látom, hogy a történetet akár be is lehetne fejezni a hatodik kötettel - mindazonáltal nem fogják, - másodszor pedig annyi minden történik, hogy egy pillanatra nem lehet lazítani. Az események több szálon haladnak, ahogy az utolsó részek mindegyikében, emiatt a felváltott hangok, a cselekmények és az érzelmek teljesen magával ragadóak. Az előző könyv miatt, no meg mert nő a tét, valahogy személyesebb minden. Feszültebb voltam olvasás közben, mondhatni izgultam.

Azért most is volt egy apróság, amit kitaláltam előre, de ez megint nem vont le az értékéből semmit. Ugyanis arányaiban még mindig meg tudott lepni. Viszont, függetlenül attól, hogy sejtem a végét, van egy erős holtpont, amit semmilyen oldalról nem látok.

Talán a  felépítése miatt, de az újabb fordító váltást most sem lehet érzékelni. Ahogy az is különös, hogy akármennyi év is telt el az első kötet megjelenése óta, a sorozat hangulat semmit nem változott. Igazából nem tudom, hogy a írópárosnak, az azóta csatlakozott szellemíróknak, vagy a gondos szerkesztésnek köszönhető, mindenesetre rendkívüli módon élvezem. A szereplőink ugyanazok, szinte megállt volna az idő, és én olyan elégedettséggel süllyedek vissza a sztoriba, mintha újra 2010 lenne.

A hatodik résszel a szokásos augusztus helyett idén szeptember 1-jén jelentkeznek, mégpedig a The Fate of Ten címmel. A jelenleg befejezőnek tartott hetedik kötetről egyenlőre nem sok dolgot lehet tudni. Annyi bizonyos, hogy jövőre érkezik, és bizonyos pletykák szerint a The End of Eight címet viseli majd.


Nálam ezúttal is:
10/10

Magyar kiadó: Cartaphilus Kiadó
Fordította: Stier Ágnes

 

És végre összeállt, hogy is jönnek ezek a kis novellák. A vastagon és ferdén szedett címek az e-bookok, alattuk a tartalmazott novellák. Ez négy önálló kötetet is megtöltene, remélem, kiadják végre itthon is. Az utolsó, a Rebel Allies, e hónap 28-án várható.



I Am Number Four: The Lost Files: The Legacies
I Am Number Four: The Lost Files: Six’s Legacy
I Am Number Four: The Lost Files: Nine's Legacy
I Am Number Four: The Lost Files: The Fallen Legacies
I Am Number Four: The Lost Files: Secret Histories
I Am Number Four: The Lost Files: The Search for Sam
I Am Number Four: The Lost Files: The Last Days of Lorien
I Am Number Four: The Lost Files: The Forgotten Ones
I Am Number Four: Eight's Origin - Lost Files Bonus
I Am Number Four: The Lost Files: Hidden Enemy
I Am Number Four: The Lost Files: Five's Legacy
I Am Number Four: The Lost Files: Return to Paradise
I Am Number Four: The Lost Files: Five's Betrayal
I Am Number Four: The Lost Files: Rebel Allies (07.28)
I Am Number Four: The Lost Files: The Fugitive
I Am Number Four: The Lost Files: The Navigator
I Am Number Four: The Lost Files: The Guard



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...