2015. április 20., hétfő

Teaser kedd #141 - retró #15





Meglepően jól haladok Riordannal. Szeretem, de még nem fejeztem be, így most egy újabb retró rovat következik. És kivételesen szó szerint is értendő, hiszen egy igazi klasszikussal készültem. Az apropó, azonkívül, hogy szeretem, az, hogy ma este nézzük meg a darabot. Méghozzá a Royal Shakespeare Company (Stratford-upon-Avon) előadásában, magyar felirattal. 

Már a Lóvá tett lovagok is zseniális volt, de a Shakespeare vígjátékok közül ez a mai darab az egyik kedvencem - A Makrancos hölgy örök. Láttam filmben, színházban többször is, de egyszerűen nem tudom megunni. Alighanem a csípős beszólások, pergő párbeszédek miatt. Mert igazából a főszállal sosem voltam maradéktalanul megelégedve.






KÖVET          De férfi is a talpán, kisasszonyom.

BEATRICE   Ha csak a talpán férfi, akkor a kisasszonyokkal nem sokra megy.

William Shakespeare: Sok hűhó semmiért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...