2015. február 3., kedd

Teaser kedd #130


Idén is elérkezett a paraizék ideje. Említettem már, de eme darabokat nem olvasom tömegesen, mégis akad néhány, amit még nekem is érdemes kézbe venni. Ebbe a kategóriába tartozik Jeaniene Frost is, mert jók a karakterei, van történet, tartunk valahova és ezt szeretem. No meg a lelkem mélyén romantikus alkat vagyok. Nagyon a mélyén és igen kicsit, de néha muszáj a belső nőcim száját is befogni, különben folyton hisztizik, és sosem hagyja abba a panaszkodást.

Erre pedig keresve sem találnék jobb alanyt Vladnál, a kissé lobbanékony személyiséggel megáldott fejedelemnél, és a folyton bajba keveredő Leilánál. Tegnap, azaz ma éjszaka kettőkor feküdtem le, és ha így folytatom, ma sem jutok korábban ágyba, de esküszöm, megéri!



"Pay this no mind. She always argues with me when I propose to her. "


Jeaniene Frost: Bound by Fames
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...