2014. augusztus 12., kedd

Teaser kedd #106 - Retró #4








Jóllehet már sokkal többet olvasok, mint két hete, mert akkor még nem olvastam szinte semmit, de a sebességem még most is egy reumás csigáéhoz hasonló. Ezért fordulhatott elő, hogy az egyébiránt csupán 584 oldalas The Mark of Athena-ban még csak a 387. oldalon tartok. Múlt hétfőn kezdtem, már végeznek kellett volna vele, de majd talán a hétvégére...
A könyv különben változatlanul zseniális, imádom minden betűjét, és már most tudom, hogy pipa leszek, amiért a következő könyvekre várnom kel... Ez van!

Csakhogy változatlanul nem kezdtem új könyvbe, ezért ismét egy kis visszakacsintás következik, azaz a Teaser kedd hivatalosan is kibővült egy Retró spin-off sorozattal. És ennek örömére egy olyan könnyet hoztam, amit  a legtöbben filmként ismernek, de én még nem láttam - mégis filmborítós kiadásom van -, évek óta imádom - még ajándékba is adtam, mert szerintem annyira jó, hogy másoknak is kötelező -, és neki köszönhetően kezdtem Virginia Woolfot olvasni.
Egy igazán gyönyörű, szerteágazó történet, ami több idősíkon, több szereplővel folyik, mégis összefügg minden mindennel. Elbűvölő, sokkoló, aprólékos és mégis hihető. Szabad a gazda?

Teaser kedd:

Ott az a fonal vagy valami más, ami a fogaim közé szorult, ott van a vénasszony a túloldalon: észrevetted, hogy megcserélte a csacsit és a mókust az ablakpárkányán?
És ott vagy te, Mrs.D. 

Michael Cunningham: Az órák

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...