2013. november 26., kedd

Teaser kedd #70


Néha nálam megesik, oké, bevallom. Elég gyakran megesik, hogy mangákat olvasok. Az Urabokuból már többször idézgettem, de azért általában olyan Hellsing féle cuccokat olvasok. De ez... Nos egy igazi csajoknak készült darab, ráadásul lassan már-már kötelezőnek számít a rajongok körében, csak én maradtam le az olvasással. Ellenben láttam az anime sorozatokat. Azért már ez is valami.

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.
Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.
Amit tenned kell:
- kapj kézbe egy könyvet;
- üsd fel valahol;
- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;
- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.


Heti ízelítő: 

Egyszer biztosan eljön majd a nap.
- Szeretném, ha te végeznél velem. 

Hino Matsuri: Vampire Knight 2.

2 megjegyzés:

  1. Nem vagyok egy ultimate anime fan, de ennek a tv sorozatát imádtam, csak rohadjanak meg amiért nem folytatták! :D

    VálaszTörlés
  2. Nem is értem miért nem... Nem adtam fel a reményt, és itthon talán kiadják végig a mangákat. Ha meg nem, átváltok angolra. Így is csúsztunk vele pár évet. :D Meg ifén májusban ért véget a manga. Talán összejött újabb két sorozatra való. ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...