2013. szeptember 17., kedd

Teaser kedd #60








Persze senkit sem fog különösen sokkolni, hogy ismét el vagyok úszva az olvasmányaimmal, belekezdtem ugyan egy új könyvben a Blogturné keretében, de nem egészen tudom, hogy szabályos-e abból idézni. Megkérdeztem, és megnyugtattak, hogy szerintük igen, de igazából senki sem tudja biztosra. Hát akkor én most kockáztatok!
A Maxim Könyvkiadó Kft. gondozásában jelenik meg októberben a De mi került a pitébe? címmel Alan Bradley: Flavia de Luce rejtélyei sorozatának első kötete. A 2009-ben útjára induló széria jelenleg az ötödik kötetnél tart, és ha hinni lehet a híreknek, a jelenleg 74 éves író 10 kötetre tervezi. Ifjúsági regény, de nagyon úgy tűnik, hogy minden porcikájában nekem való.
A történet szerint az 1950-es években járunk, Flavia majdnem 11 éves, igen élénk képzelőerővel és természetesen mindig ott van, ahol nem kéne. Amikor édesapját letartoztatják gyilkosság vádjával maga kezd el nyomozni.

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.
Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.
Amit tenned kell:
- kapj kézbe egy könyvet;
- üsd fel valahol;
- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;
- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

 
Eheti ízelítő:

Vörös hajával, rozsdaszürke öltönyével a fegyvermúzeum egyik homályos sarkában álló kanadai darura emlékeztetett.

-... a szégyenre nincs korlátozó rendelet - mondta a hang.

Alan Bradley: De mi került a pitébe?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...