2013. március 12., kedd

Teaser kedd #33

Tartozom egy vallomással. A laza kis krimimet tegnap este hazafelé befejetem.  Nem tudtam, mihez lesz kedvem, így reggel csak levettem valamit a polcról. Még egyáltalán nem olvastam bele. Rendszerint úgy választom mindkét mondatomat, hogy azon az oldalon böködök, ahol éppen tartok. Teszem ezt azon egyszerű okból kifolyólag, mert nem óhajtok belefutni egy hatalmas, sőt gigantikus spoilerbe. Ezúttal viszont, mivel teljesen mindegy, tényleg csak felcsapom a könyvet és kész.

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.

Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.

Amit tenned kell:

- kapj kézbe egy könyvet;

- üsd fel valahol;

- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;

- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Heti kettes:

Nem, nem láttam a Dúvad barátnőjének arcát. Egy aurát láttam, ami jóval többet ér.

Szergej Lukjanyenko: Éjszaki őrség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...