2013. február 15., péntek

Teaser izé... tökmindegy #29



Nem, kivételen nem felejtettem el, csak lebetegedtem. Immáron 4:1-re vezetnek az idegenben játszó vírusok, ráadásul amíg a tüdőm Thomas kis sete-suta sípját játssza, valahogy nem vagyok elég lelkes semmihez. De az állandó rovatért kár lenne, szóval megérkeztem. Ha pénteken, hát pénteken. Jobb későn, mint soha! Na!

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.

Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.

Amit tenned kell:

- kapj kézbe egy könyvet;

- üsd fel valahol;

- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;

- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Heti kettes:

"I've tried to kill you over and over, and you just won't die!"

I almost felt like apologizing.

Charlaine Harris: Dead Reckoning

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást! (imádom, amikor Sook így sziporkázik :)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. ;) Igyekszem, csak lassan haladok. :D Jaj, én is. Magyarul nem bírom, de angolul mindig jókat kuncogok. ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...