2012. november 17., szombat

Hősnők viadala 2012 - nyertesek


Elérkezett ez  a pillanat is. Vagyis mindjárt, de addig nyugodtan elárulhatom, érvényesült a papírforma. Engem legalábbis nem sokkolt a két nyertes és szerintem másokat sem igen fog.

Köszönöm mindenkinek a részvételt. Az oldal olvasottsága szépen megnőtt, bár nincsenek téveszméim. Mind a nyereményekre hajtottatok, de ez persze egyáltalán nem baj. ;)

Több érdekes gondolattal gyarapodtam közben, és egyetlen dolognak azért nagyon örülök, hogy az egyik nyertesünk legalább nem vámpír.

Mondhatnám, hogy aggasztó, mennyire nem olvastok másokat, mint fantasyket, viszont ez álszentség lenne, hiszen én is sokat olvasok eme műfajból. Nyilvánvaló okokból populárisabbak a kötelező olvasmányoknál. Csakhogy itt most a normális emberek labdába sem rúghattak, ellentétben a fiúk versenyénél, ami viszont kis híján lázadásba torkollott.:D

És akkor lásuk, hogy kik a győztesek:

Cat és Clary!


Gratulálunk nekik! :)

No de, a lényegig még mindig nem jutottunk el, mert közben zajlott itt egy külön játék is ( A csoportnyereményeket 19-én sorsolják. Még lehet játszani!!!), aminek ma szintén vége lett.

A tét nem más volt, mint Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos vagy Tonya Hurley: Szellemlány című könyve. Bár gyanítom, hogy mindenki az első regényre vágyik, sajnálatosan a Fumax kiadó, akármennyire is rendes, nem láthat el mindenkit ajándékkal.

A sorsolás Random.org használatával történt. Ez egy olyan kis alkalmazás, amibe bepötyöghettek rengeteg nevet, majd egy gomb megnyomásával különböző sorrendbe dobálja azokat. Természetesen csak az első kettőnek jár a díj, mégpedig a nyeremény meghirdetésének sorrendjében.

Azaz:

A nem vagyok sorozatgyilkost nyerte - adamwerecat!

És aki egy Szellemlánnyal gazdagodott - Luke!



A nyerteseket e-mailben értesítem, és egyeztetjük ki és milyen módon tudja, szeretné átvenni a könyveit(postán avagy személyesen). :)

Mindenkinek köszönöm, hogy játszott. Az érdekes az, hogy bár közben volt egy kis difink a facebookkal, azért jóval többen osztották meg a hivatkozásokat, mint ahányan hozzászóltak. Ők természetesen nem játszottak, viszont volt, aki szorgalmasan like-olt és hozzászólt majdnem miden bejegyzéshez. Ha azt számolom, kinek és hányszor került bele a neve ama bizonyos virtuális kalapba, igazságos az eredmény. :)

Nos, nekem tetszett ez a játék. Ti mit szóltatok hozzá? Én úgy érzem, lesz még itt könyvnyeremény! ;)

Köszönöm a Fumax támogatását! Nélküle most egy személlyel kevesebben örülhetnétek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...