2012. február 16., csütörtök

Gratulálok, anyuka!

Ugye mindenkinek meg van az  a pillanat, amikor a játékbolt közepén ácsorog tanácstalanul? Mostanában, szerencsére a növekvő szaporulatnak, gyakran átélem. Legutóbb az unokaöcsém születésnapja előtt kísértett meg a tanácstalanság szele. Nem az volt a problémám, hogy mit vegyek neki, mert azzal tisztában voltam, minek örülne, inkább a túlkínálat zavart meg. Elmélázva járkáltam a sorok között, arra gondolva, miért nem vagyok én most egy 8-10 éves fiatalember? Tobzódhatnék a zseniálisabbnál zseniálisabb játékok között. No nem a babácskák, hanem a különböző Lego és akció figurák kötötték le a figyelmemet. Na, meg a fénykardok! ÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Nézegettem, fogdostam, tűnődtem, mert mindent ugye nem lehet, aztán szembetaláltam magam egy cica-mica macával. A szemöldököm felszaladt. Mit keres itt egy szőke, felfújt szájú, szilikonmellű, égig érő combú szépség lakcsizmában és fehér bőrkabátban? Kiderült, a lányát kísérte. A teljesen átlagos ötéves csillogó szemmel és áhítattal nézett valamit.

- Nézd, anya! Hello Kitty!

Akkor helyben vagyunk! Anya tanácstalanul ácsorgott, könyökhajlatában hajóbőrönd méretű táskájával. Kínos vigyorával épp annyira lógott ki, mint én holdvilágos éjszakán a sztriptízbárból. Míg a kislány ragyogott az elragadtatottságtól, szülője fejében szemmel láthatóan nőtt az avar az erdőben. Úgy gondoltam, közelebb lopódzom, lássam már mi a tanácstalanság tárgya.

A polcon szép sorban álltak egymás mellett a különböző konyhai eszközök, Hello Kitty mintával. Aha! Már értem! Ilyet még én sem láttam, de többet ugye nem is szeretnék. Épp elfordultam volna, amikor megjelent a színen barátnő. Barátnő anyuka klónja volt, csak fekete hajjal, és feltette a tízforintos kérdést:

-Ez mi?

- Fogalmam sincs - érkezett a felelet szőke másától.

Ej lányok, nem olyan bonyolult ez! Eltökélten nyitottam a számat, amikor a icuripicuri csilingelő hangon közölte:

- Anya, egy kenyérpirító!

A feladat meg van oldva! Ez a gyerek még sokra viszi. Csak annyit fűztem hozzá magamban, úgy tűnik, az eszét máshonnan örökölte, a genetika meg valami csoda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...